Általános Szerződési Feltételek

Üdvözöljük a Molnár Kálmán által üzemeltetett Webáruházban!

1. Alkalmazási terület

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF), Molnár Kálmán egyéni vállalkozó (Szolgáltató) által üzemeltetett Webáruházon (www.mindenamiparketta.hu) keresztül történő vásárlásra, illetve a vásárólt árú/szolgáltatás szállítására/lebonyolítására vonatkozik. Az ÀFSZ minden jelenlegi és jövőbeni szerződésre vonatkoznak, még akkor is, ha a szerződés megkötésekor egyedi esetekben nem hivatkoznak kifejezetten az ÁSZF-re. A szerződött partnerek (Szolgáltató és Ügyfél) jelen ÁSZF-től eltérő vagy kiegészítő feltételei csak akkor érvényesek, ha erről írásban kifejezetten megállapodtak. Az ÀFSZ tartalma: az Szolgáltatóra és az Ügyfélre vonatkozó jogok és kötelezettségek. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban: Felek).

1.2. A Webáruház használatára vonatkozó információkat (Adatvédelem, Sütik stb.), amelyeket a jelen ÀFSZ nem tartalmaz, a Webáruház egyéb tájékoztatóiban találja meg. A Webáruházban megjelenített termékek online rendelhetők, házhoz szállítással.

1.3. A Webáruház és az ÀFSZ kommunikációs nyelve a magyar.

1.4. A Szolgáltatóra a jelen ÀFSZ, illetve a Webáruház oldalán található egyéb tájékoztatók érvényesek. Egyéb magatartási előírások nem vonatkoznak a Szolgáltatóra.

1.5. Az Ügyfélszolgálat elérhetőségé:

                  Telefon: +36 70 279 09 40

                  E-mail: info(kukac)mindenamiparketta.hu

                  Hétfő-péntek: 08:00-16:00

2.Szolgáltató adatai:

Cégnév: Molnár Kálmán egyéni vállalkozó
Telephely: 9407 Sopron, Halastó utca 11.
Telefon: +36 70 279 09 40
Alapítás éve: 1991 április 1.
Adószám: 47089518-2-28
Nyilvántartási szám: 3041428
Bankszámla szám: OTP Bank   11737083-20129240
E-mail: info(kukac)mindenamiparketta.hu

Webtárhely szolgáltató:

Szolgáltató neve: PlexNET Informatikai Kft

Címe: 8441 Márkó, Búzavirág u. 9.

E-mail: info@honlaptarhely.hu

3.A Webáruházban megvásárolható termékek és szolgáltatások

3.1. A Webáruház feltünteti a termékek/szolgáltatások leírását és képeket, valamint az áru részletes tulajdonságait és a használati útmutatót, amennyiben a forgalmazott termékekhez ezt a jogszabályok előírják. Ezen megjelenített adatok és ábrázolások, eltérhetnek a valóságtól, amiért nem vállalunk felelősséget. Amennyiben a kötelező használati útmutatás nem érkezik meg a termékkel együtt, kérjük jelezze Ügyfélszolgáltunknál. Az Ügyfélszolgálat elérhetőséget a 2. pont alatt találja.

3.2. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban vannak feltüntetve és tartalmazzák a forgalmi adót, azonban a szállítási, illetve egyéb felmerülő költségeket nem.

3.3. A termékek/szolgáltatások leírásának, illetve megjelenítésének változtatása előzetes bejelentés nélkül történik. Az áruk a teljes fizetésig Molnár Kálmán tulajdonát képzik. A vásárlási szerződés létrejötte és a fizetés után a tulajdonjog átruházásra kerül az Ügyfélre.

3.4. A Webáruházban történő vásárlással az Ügyfél megerősíti, hogy betöltötte a 18. életévét és tudomásul veszi, hogy a fizetéssel véglegesíti a rendelést.  

3.5. Amennyiben bármilyen kérdése lenne a termékekkel kapcsolatban, (használat, tulajdonságok) kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.  Az Ügyfélszolgálat elérhetőségét a 2. pont alatt találja

3.6. Amennyiben a Webáruházban hiba lép fel, a módosítás jogát fenntartjuk.

3.7. Amennyiben a kiszállított áru előnyösebb, kedvezőbb tulajdonságokkal rendelkezik az Ügyfél és Szolgáltató között létrejött szerződés érvényes.

4. Rendelés és vásárlás

4.1. A vásárló nem köteles regisztrálni a Webáruházba, ahhoz, hogy a Webáruház termékeit/szolgáltatásait megvásárolja. Regisztráció nélkül, vendéggént használja a vásárló a Webáruházat. Ebben az esetben a nincs regisztrált felhasználói fiók, valamint csak a számlázáshoz szükséges személyes adatok kerülnek mentésre.

4.2. Amennyiben regisztrált vásárlóként szeretné igénybe venni a Webáruház szolgáltatásait, ezt megteheti a Regisztráció menüpont alatt található adatlap kitöltésével. A sikeres regisztrációhoz a Szolgáltatónak a következő adatokra van szüksége.

Személyes adatok:

Név

Telefonszám

Email cím

Jelszó

Alapértelmezett szállítási adatok: (ezek adatok megadása nem kötelező):

irányítószám

város

cím

szállítási mód

fizetési mód

Alapértelmezett számlázási adatok:

számlázási név

város

cím

A sikeres regisztrációról az ügyfél e-mailben kap visszaigazolást.

4.3. A vásárlással az Ügyfél hozzájárul az adatkezeléshez, illetve elfogadja az ÀSZF-t, valamint a Webáruház oldalon megjelenített adatkezelési tájékoztatót.

 Amennyiben a vásárlás és/vagy a regisztráció során nem valós személyes adatok kerülnek megadásra, a szerződés a Webáruházzal semmissé válik.

4.4. Amennyiben a helytelenül megadott adatok végett a szállítási késedelmekért a Webáruház felelősséget nem vállal.  Amennyiben egy regisztrált vásárló a Webáruházban használt jelszavát elfelejti vagy egy harmadik félnek továbbadja, az így okozott károkért a Webáruház nem vonható felelősségre. Az Ügyfél vállalja, hogy az adatait szükség szerint aktualizálja. Ezt a Bejelentkezés után a Beállítások menüpont alatt tudja megtenni.

4.5. Az Ügyfél a regisztrációt bármikor visszavonhatja és a fióját a Webáruházban törölheti. Ezt megteheti e-mailben vagy a „Törlöm a regisztrációm” gombra kattintva. A törölt adatok visszaállítására nincs lehetőség. A törlés nem foglalja magába a már leadott rendeléseket és az ez által kezelt személyes adatok törlését.

4.6. A termékek kiválasztása után a „Kosárba” gomb használatával, illetve a mennyiség megadásával tudja a Kosárba tenni. 

4.7. Az áruk/ szolgáltatások kosárba tétele után az Ügyfél tovább tud böngészni a Webáruházban. A kosár tartalmát az Ügyfél a kosárra kattintva bármikor meg tudja nézni, javíthatja vagy törölheti. A személyes és a fizetési adatok megadása után a „megrendelés elküldése” gombra kattintva a rendelést véglegesíti. A vásárló tudomásul veszi, hogy a „megrendelés elküldése”  gombra kattintva, fizetési kötelezettsége keletkezik. Az elküldött rendelésre E-mailben érkezik, a megadott E-mail címre, a rendelésre vonatkozó visszaigazolás.

4.8. A rendelések feldolgozása csak nyitvatartási időben történik. Amennyiben egy rendelés munkaidő után kerül leadásra, a feldolgozás a következő munkanapon történik.

Általános teljesítési idő szállítás nélkül: 10 nap

Amennyiben egy megrendelt termék hosszabb ideig nem elérhető, a Webáruház köteles az Ügyfélet informálni és az általa fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

5.Árak és fizetési feltételek

5.1. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban vannak feltüntetve és tartalmazzák a forgalmi adót, azonban a szállítási, illetve egyéb felmerülő költségeket nem.

5.2. A termékek/szolgáltatások leírásának, illetve megjelenítésének változtatása előzetes bejelentés nélkül történik. Az árak a Webáruházban való megjelenéstől számítva érvényesek. Bárminemű módosítás az árakkal kapcsolatban nem érinti a már leadott rendeléseket. 

5.3. A csomagolási és szállítási költségek külön kerülnek feltüntetésre, azt a termékek/szolgáltatások ára nem tartalmazza. A fizetési összesítőn a végösszeg kerül megjelenítésre, amely tartalmazza az áfát és a csomagolási/szállítási költségeket is.

5.4. Amennyiben a Webshopban minden gondosság ellenére helytelen áron jelentek meg a termékek/szolgáltatások, (pl. az áru ismert, általános, elfogadott vagy becsült ára jelentősen eltér a megadott ártól) a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szállítani. A Szolgáltató felajánlhatja az áru/szolgáltatás helyes áron történő szállítását/kivitelezését, amelytől az Ügyfél minden következmény nélkül elállhat. Továbbá a Szolgáltató nem köteles a Webshopon keresztül a termékek eladására, amennyiben rendszerhiba miatt hibás árak kerülnek megjelenítésre. („O” – „1” Forint)

5.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre a Webáruház teljes körű információt szolgáltat a vásárlónak a Webáruházon keresztül.

5.5. A Szolgáltató a következő fizetési módokat biztosítja az Ügyfél részére:

  • Fizetés utánvétellel: Amennyiben a Webáruházon keresztül megrendelt termék

Futárszolgálaton keresztül kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy az Ügyfél a

megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben.

  • Előre utalás bankszámlára: Az Ügyfél a megrendelt termékek végösszegét a szállítást

megelőzően fizeti meg a Szolgáltató OTP Bankban vezetett 11737083-20129240 számú bankszámlára banki átutalás útján. Előre utalás esetén a kérjük a megjegyzés rovatban a megrendelés számát feltüntetni.

  • SumUp App: a megrendelt termékek/szolgáltatások értéke hitelkártyával (VISA, Mastercard) vagy Maestro/DEBIT kártyával is teríthető. Készpénzes fizetésre nincs lehetőség. A fizetéskor a következő adatokra van szükségünk: kártya száma, érvényessége, hitelkártya-társaság és ellenőrző számjegy.

5.6. A Webáruház a számlát automatikusan továbbítja Az Ügyfél részére a megadott e-mail címre. Ehhez a www.szamlazz.hu szolgáltatásit vesszük igénybe.

6. Utalványok

6.1. Azok a promóciós utalványok és kedvezmények (utalványok vagy kódok), amelyeket az Ügyfél térítésmentesen kapott, bizonyos termékekre és meghatározott ideig válthatók be.

6.2. Az egyes termékek és termékcsoportok kizárhatók a promócióból.

6.3. A kedvezményes utalványt egyben kell beváltani. A fennmaradó összeg nem visszatérítendő. A kedvezményes és promóciós kódok csak a fizetés előtt válthatók be.

6.4. A fizetés utáni elszámolás nem lehetséges. A készpénzre való beváltás és harmadik félnek történő átadás nem megengedett.

6.5. Amennyiben visszaküldésre kerülnek azok a termékek, amelyeket egy promóciós utalvánnyal fizettek, az utalvány értéke nem kerül visszatérítésre.

7. Szállítás:

7.1. Szállítás kizárólag Magyarország területén történik, a Szolgáltató által megbízott futárszolgálattal, az Ügyfél által megadott szállítási címre.

7.2. Nemzetközi szállítás esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

7.3. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00-ig kézbesíti a csomagokat. Felhívjuk az Ügyfél figyelmet, hogy tanácsos olyan szállítási címet megadni, amelyen ezen időszakban a csomag átvétele megoldott.

7.4. Amennyiben a csomag átadása meghiúsul a futár értesítést hagy a szállítási címen, amely alapján egy új időpont egyeztetése megoldható.

7.5. Kérjük a csomag átvételekor a következőket szíveskedjenek ellenőrizni:

  • A csomag sérülésmentessége
  • A csomag a megrendelt termékeket tartalmazza (mennyiség és minőség)
  • A csomag tartalmazza a számlát, illetve a garancia levelet
  • A számla végösszege megegyezik a fizetett összeggel
  • Amennyiben a csomag sérült jelezze a sofőrnek
  • Amennyiben bárminemű eltérést vesz észre, kérjük jelentkezzen az Ügyfélszolgálaton

7.6. Az átvételi elismervény aláírásával igazolja az Ügyfel, hogy a csomag sérülésmentesen a megrendelt tartalommal (mennyiség, minőség, sérülésmentesség) került kiszállításra. A Szolgáltatónak utólag nem áll módjában reklamációt elfogadni.

7.7. Amennyiben a szállításkor a csomag láthatóan sérült, vagy hiányos és a kár az átvétel elött keletkezett, a Szolgáltató biztosítja a díjmentes visszavételt.

7.8. Kizárólag akkor rendelje meg a kívánt árut, amennyiben a vásárlás teljes összegét meg tudja téríteni.

7.9. Amennyiben egy termék mellett nincs lehetőség a Kosárba helyezésre, a kiválasztott áru futárszolgálattal nem szállítható, vagy a Szolgáltató a szállíttatást nem vállalja. Ebben az esetben személyes átvételre van lehetőség, amelyet az Ügyfélszolgálaton keresztül tud egyeztetni.

7.10. A szállítási költség nem tartalmazza az emeletre történi kézbesítést.

7.11. Szállítási határidő:

A futárszolgálat a csomag feladását követő 2-5 munkanapon belül kézbesíti a rendelést. Egy meghatározott időpontban való kiszállításra nincs mód. Külföldre történő szállítás esetén a szállítási idő 2-4 hét is lehet.  Ezen információk kizárólag tájékozgatás jellegűek és nem garantált időpontok. Amikor a futárszolgálat átveszi a szállítandó csomagot, a rendelés állapota módosításra kerül. A szállítási idő az együttműködő partner közreműködésétől függ. A Webáruháznak nincs befolyása az együttműködő partner általános szállítási idejére.

7.12. Együttműködő partnereink: Magyar Posta, Foxpost, PannonXP

7.13. A Szolgáltatót szállítási késedelemért, illetve egyéb hibáért, problémáért semminemű felelősség

nem terheli, ha az az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető.

8. Elállási jog

8.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének és a 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet alapján, a Fogyasztó a csomag kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától. Ezt az igényét jelezve visszaküldheti a megrendelt termékeket a Webáruháznak. Továbbá a Fogyasztónak a megrendelés és kiszállítás közötti időben is van lehetősége a rendeléstől való visszalépésre.

8.2. A Fogyasztó az elállási jogát írásban tudja gyakorolni (postai úton vagy emailben).

8.3. A rendelés visszaküldési költségét a Fogyasztó állja. Ezen felüli költség az elállás esetében nem terheli a Fogyasztót.

8.4. A Fogyasztót nem illeti elállási jog, ha a megvásárolt termékek speciálisan, a Fogyasztó igényei szerint lettek gyártva. A Webáruház csak bontatlan csomagolású termékeket tud visszavenni. Felbontott, használt termékek visszaadására és azok vásárlási összegének megtérítésére nincs mód. 8.5. Amennyiben a termékek visszaküldésre kerültek, és a Webáruházba visszaérkeztek, a teljes fizetési összeg a szállítási díjjal együtt megtérítésre kerül.

A visszatérítés feldolgozási ideje: a csomag beérkezte után 14 napon belül

A visszatérítés a vásárlással megegyező fizetési módon történik.

8.6. Az elállási jog gyakorlása:

  • A Fogyasztó a vásárlástól való elállási igényét, a csomag kiszállítását követően, 14 napon belül jelzi az Ügyfélszolgálatnál.
  • Az elállási igényt írásban kell eljuttatni az Ügyfélszolgálat részére (postai úton vagy E-mailben)
  • A fogyasztó ebből a célból használhatja a következő link alatt található elállási nyilatkozatot
  • A Szolgáltató visszaigazolja a beérkezett nyilatkozatot az elállási szándékkal kapcsolatban
  • Az elállási jog korrekt gyakorlása a Fogyasztó felelősségé
  • A Fogyasztó köteles a megrendelt terméket, az elállás jelzését követő 14 napon belül önköltségen, a Webáruházhoz visszajuttatni.
  • A 14 napos határidő betartottnak minősül, ha csomag 14 napon belül átadásra kerül a futárszolgálatnak.
  • Kizárólag akkor vonható felelősségre a Fogyasztó a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

9. Panaszkezelés, jogi igények, online vitarendezés

9.1 Amennyiben Ön nem elégedett a Webáruház szolgáltatásaival és panaszt szeretne tenni, megteheti írásban (postai úton vagy emailben) vagy telefonon.

9.2. Kérjük a következő adatokat adja meg a panaszkezeléshez: név, cím, elérhetőség, panasz tárgya és leírása, a panasz dokumentumokkal való alátámasztása.

9.3. A Webáruház a panaszát a lehető leggyorsabban, de legfeljebb 15 napon belül, feldolgozza és megpróbál egy személyre szabott megoldással segíteni. A panaszkezelés dokumentációja 5 évig kerül megőrzésre.

9.4. Egyéb panasztételi lehetőségek:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelemnél

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. http://jarasinfo.gov.hu

  • Panasztétel a Bekeltető Testületnél

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

  • Online Vitarendezés

Online fogyasztói vitarendezésre az Európai Bizottság által létrehozott, online vitarendezési platformon keresztül van lehetőség. Az Európai Bizottság rendszerében való regisztráció után lehetőségé van az online vitarendezés elindítására. A regisztrációhoz kattintson ide: http://ec.europa.eu/odr

9.5. Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.

9.6. A szerződés módosítását és kiegészítését írásban kell megtenni. A szerződésből eredő jogok vagy kötelezettségek bármiféle elidegenítéséhez a másik szerződő fél előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges.

9.7. Jogi fellebbezés: Az Ügyfélnek joga van a helyesbítéshez, törléshez, korlátozáshoz és visszavonáshoz. Kérjük, lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal, amennyiben élni kíván ezekkel a jogokkal. Ha úgy gondolja, hogy adatainak kezelése megsérti az adatvédelmi törvényt, vagy az adatvédelmi igényeit bármilyen módon megsértették, panaszt tehet a felügyeleti hatóságnál.

10. Felelősségvállalás:

10.1. A vállalkozói felelősségbiztosítás részeként az Szolgáltató felelős az Ügyfél által elszenvedett személyi és anyagi károkért, amennyiben a károkozást az Szolgáltató okozta.

10.2. Az Szolgáltató korlátlan felelősséggel tartozik, amennyiben a kár oka szándékos vagy súlyos gondatlanságon alapul.

10.3. Semmilyen egyéb közvetett kárért, sem az Ügyfél, sem harmadik féllel szemben, legyen szó közvetlen vagy közvetett károkról, bevételkiesésről vagy nyereségkiesésről az Szolgáltató nem vállal felelősséget.

10.4. A Szolgáltató nem vállal felelősséget, ha a megvásárolt termékeket nem a leírásnak megfelelően használják és ezáltal bárminemű károkozás történik.  A károkozás tényét az Ügyfélnek minden esetben bizonyítani kell. Továbbá a Szolgáltató kizár minden felelősséget, a Webáruház használói által tanúsított magatartásért.

10.5. A Webáruház oldalán megjelenített információk tájékoztatás jellegűek. Az információk pontosságáért és teljességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

10.6. Egyéb weboldalakra mutató linkek helyességért, illetve a harmadik fél által megjelenített tartalmakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

10.7. Az Ügyfél elfogadja, hogy a Webáruház használatára a nemzeti jogszabályok érvényesek.

10.8. A Szolgáltató a következő hibákért nem vonható felelősségre:

  • Weben küldött és / vagy fogadott bármilyen hibás adat
  • Bármilyen működési hiba a webes hálózatban, ami megakadályozza a Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba vagy technikai hiba következményei

11. Jótállás

11.1.Hibás teljesítés: A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a termék/szolgáltatás a szállítás/teljesítés időpontjában nem egyezik meg a szerződésben foglaltakkal vagy a törvénybe foglalt minőségi követelményekkel.

11.2. Nem számít hibás teljesítésnek, ha az Ügyfél a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy ismernie kellett.

11.3. Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben jótállási igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A szolgáltató akkor kötelezhető jótállásra, ha az általa forgalmazott termékek a kötelező jótállásról szóló 151/2003.  (IX.22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt listán szerepelnek. Ennek hiányában a Szolgáltató nem vonható felelősségre.

11.4. Nem tartozik jótállás alá:

  • Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye
  • A Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl
  • Nem szakszerű használat
  • Helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
  • Elemi kár, természeti katasztrófa okozta kár

11.5. A jótállas időtartama: 1 év az áru átvételétől számítva, illetve a szolgáltatás elvégzésének időpontjától. Az Ügyfél köteles a hibát haladéktalanul, de legkésőbb két hónapon belül jelezni. Az Ügyfél a hibás áru javítását vagy cseréjét kérheti. Egy termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt az Ügyfél, köteles a terméket kicserélni a Szolgáltató, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

11.6. Amennyiben a csere vagy javítás nem megoldható a Szolgáltató felajánlhatja a vételár arányos csökkentését.

11.7. A jótállással kapcsolatban felmerülő költségek a Szolgáltatót terhelik. Ez alól akkor mentesül a Szolgáltató, ha bizonyítani tudja, hogy a termék nem rendeltetésszerűen lett használva.

11.8. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan az Ügyfél nem érvényesíthet.

 11.9. Kellékszavatosság: Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szerint. Az Ügyfél kérhet a kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igény teljesítése nem lehetséges vagy a Webáruház számára egyéb igények teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Az Ügyfél maga is kijavíthatja, illetve mással is kijavíttathatja a felmerülő hibákat, valamint végső esetben elállhat a szerződéstől. A választott kellékszavatossági jogot meg lehet változtatni, amennyiben ez indokolt.  Az Ügyfél köteles a hibát haladéktalanul, de legkésőbb két hónapon belül jelezni. Felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves (vállalkozás esetén 1 éves) elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat hónapon túl fellépő hiba esetén az Ügyfélnek bizonyítania kell, hogy a hiba a vásárlás időpontjában is megvolt.

11.10. Termékszavatosság: hibás termékek vétele esetében termékszavatossági vagy kellékszavatossági igénye lehet az Ügyfélnek. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a termék/szolgáltatás a szállítás/teljesítés időpontjában nem egyezik meg a szerződésben foglaltakkal vagy a törvénybe foglalt minőségi követelményekkel.  Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania. Nincs termékszavatossági kötelezettség, ha:

  • A termék nem üzleti tevékenység alatt lett gyártva
  • A hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető
  • A termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered

A mentesüléshez elegendő egy ok igazolása.

12. Vis major

12.1.Nem minősül szerződésszegésnek, amennyiben vis major végett, úgymint háború, terrorizmus, természeti katasztrófák, tűz, sztrájk, kizárás, embargó, szuverén beavatkozás, az áramellátás meghibásodása, a közlekedési eszközök meghibásodása, a telekommunikációs hálózatok vagy az adatátviteli vonalak meghibásodása, nem teljesülnek időben a szerződésben megkötöttek.

13. Titoktartás és adatvédelem

13.1 A Szolgáltató vállalja, hogy szigorúan bizalmasan kezeli mindazokat az információkat, amelyek általában nem hozzáférhetők vagy ismertek, és amelyeket az forgalmazás során szerzett az Ügyfél által. A Webáruház jogosult a rábízott személyes adatok kezelésére a szerződéses jogviszony célja keretében. A Webáruház garantálja az Ügyfél számára, hogy minden szükséges intézkedést megtett, különösen az adatvédelmi törvénynek megfelelően. Bővebb tájékoztatást az Adatvédelmi tájékoztató menüpont alatt található.

14. Salvatori záradék

14.1. Ha a szerződés egy része érvénytelen, úgy a többi rész érvényessége érintetlen marad, amennyiben az érvénytelenség a szerződés lényeges alapvonalait nem befolyásolja.

15.A weboldal adatainak felhasználása

15.1 A közzétett tartalma és adatok (fotók, grafikák stb.) felhasználása egy harmadik fél által csak hozzájárulással engedélyezett. E nélkül bármilyen adat felhasználása, reprodukálása, terjesztése, szigorúan tilos. Az illetéktelen adatfeldolgozás kötbért von maga után.

A mindenamiparketta.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Molnár Kálmán írásos hozzájárulásával lehetséges.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020. december 20.