Vásárlási Feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van terméket választani, majd megrendelni az áruházból. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva, megtekintheti azt, illetve elolvashatja leírását és ismertetőjét.  Amennyiben egy terméket meg szeretne vásárolni a „kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheti azt. A „kosár” gombra kattintva megtalálja a kiválasztott termékeket, amelyeket a vásárlás során a kosárba helyezett, valamint azok értékét, szállítási költségét, illetve a vásárlás összegét. A „kosár“ nézet alatt még a vásárlás véglegesítésé előtt ellenőrizheti vagy módosíthatja a kiválasztott termékeket.

A megrendelés elküldése

Amennyiben a „kosár“ tartalmát megfelelőnek tartja, és a kiválasztott termékeket meg szeretné vásárolni, kattintson a „Tovább a pénztárba” gombra. Az Webáruházból való vásárláshoz nem szükséges a regisztráció, illetve a személyes fiókba való bejelentkezés. Amennyiben regisztrált vásárlóként szeretné igénybe venni a Webáruház szolgáltatásait, ezt megteheti a Regisztráció menüpont alatt található adatlap kitöltésével.

A sikeres regisztrációhoz a Szolgáltatónak a következő adatokra van szüksége:

Személyes adatok:

Név

Telefonszám

Email cím

Jelszó

Alapértelmezett szállítási adatok: (ezek adatok megadása nem kötelező):

irányítószám

város

cím

szállítási mód

fizetési mód

Alapértelmezett számlázási adatok:

számlázási név

város

cím.

Amennyiben nem regisztrált, vagy bejelentkezett vevő:

  • Első lépésben adja meg az átvevő, megrendelő adatait:

név

telefonszám

e-mail cím (a rendszer erre a címre fogja küldeni a megrendeléssel kapcsolatos értesítő üzeneteket)

  • Második lépésben adja meg a számlázási adatokat:

számlázási név

cím (irányítószám, település, utca, házszám)

cég vagy jogi személy esetén adószám

  • Harmadik lépésben adja meg a szállítási adatokat.

szállítási cím (irányítószám, település, utca, házszám)

amennyiben a szállítási adatok megegyeznek a számlázási adatokkal, pipálja be a “A szállítási adatok megegyeznek a számlázási adatokkal” jelölőnégyzetet.

  • Negyedik lépésben válasszon ki egy szállítási módot
  • Ötödik lépésben válasszon ki egy fizetési módot

Kérjük ellenőrizze az adatait és amennyiben ezeket helyesnek találja, kattintson egyszer a „Megrendelés elküldése.” gombra.

Árak és Fizetési módok

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban vannak feltüntetve és tartalmazzák a forgalmi adót, azonban a szállítási, illetve egyéb felmerülő költségeket nem.

A termékek/szolgáltatások leírásának, illetve megjelenítésének változtatása előzetes bejelentés nélkül történik. Az árak a Webáruházban való megjelenéstől számítva érvényesek. Bárminemű módosítás az árakkal kapcsolatban nem érinti a már leadott rendeléseket. 

A csomagolási és szállítási költségek külön kerülnek feltüntetésre, azt a termékek/szolgáltatások ára nem tartalmazza. A fizetési összesítőn a végösszeg kerül megjelenítésre, amely tartalmazza az áfát és a csomagolási/szállítási költségeket is.

Amennyiben a Webshopban minden gondosság ellenére helytelen áron jelentek meg a termékek/szolgáltatások, (pl. az áru ismert, általános, elfogadott vagy becsült ára jelentősen eltér a megadott ártól) a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szállítani. A Szolgáltató felajánlhatja az áru/szolgáltatás helyes áron történő szállítását/kivitelezését, amelytől az Ügyfél minden következmény nélkül elállhat. Továbbá a Szolgáltató nem köteles a Webshopon keresztül a termékek eladására, amennyiben rendszerhiba miatt hibás árak kerülnek megjelenítésre. („0” – „1” Forint)

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre a Webáruház teljes körű információt szolgáltat a vásárlónak a Webáruházon keresztül.

A Szolgáltató a következő fizetési módokat biztosítja az Ügyfél részére:

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a Webáruházon keresztül megrendelt termék Futárszolgálaton keresztül kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy az Ügyfél a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben.

Előre utalás bankszámlára: Az Ügyfél a megrendelt termékek végösszegét a szállítást

megelőzően fizeti meg a Szolgáltató OTP Bankban vezetett 11737083-20129240 számú bankszámlára banki átutalás útján. Előre utalás esetén a kérjük a megjegyzés rovatban a megrendelés számát feltüntetni.

SumUp App: a megrendelt termékek/szolgáltatások értéke hitelkártyával (VISA, Mastercard) vagy Maestro/DEBIT kártyával is teríthető. Készpénzes fizetésre nincs lehetőség. A fizetéskor a következő adatokra van szükségünk: kártya száma, érvényessége, hitelkártya-társaság és ellenőrző számjegy.

5.6. A Webáruház a számlát automatikusan továbbítja Az Ügyfél részére a megadott e-mail címre. Ehhez a www.szamlazz.hu szolgáltatásait vesszük igénybe.

Rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása csak nyitvatartási időben történik. Amennyiben egy rendelés munkaidő után kerül leadásra, a feldolgozás a következő munkanapon történik.

Általános teljesítési idő szállítás nélkül: 10 nap

Amennyiben egy megrendelt termék hosszabb ideig nem elérhető, a Webáruház köteles az Ügyfél informálni és az általa fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

A rendelés módosítására és az adatai korrigálására, illetve ellenőrzésére a rendelés elküldése elött van lehetőségé.

Visszajelzés, értesítés

Az elküldött rendelésre E-mailben érkezik, a megadott E-mail címre, a rendelésre vonatkozó visszaigazolás.  Amikor a futárszolgálat átveszi a szállítandó csomagot, a rendelés állapota módosításra kerül.

Telefonos egyeztetés esetén hívja az oldalunkon található telefonszámot nyitvatartási időben.

Szállítási módok, díjak

A szállításra vonatkozó részletes információt a Szállítási Információk alatt talál.

A szállítástól való elállás

Amennyiben a megrendelt termékek, hosszabb ideig nem szállítható a Szolgáltató értesíti az Ügyfelet, aki a rendeléstől visszaléphet.

A termék visszaküldése, visszaáru

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének és a 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet alapján, a Fogyasztó a csomag kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától. Ezt az igényét jelezve visszaküldheti a megrendelt termékeket a Webáruháznak. Továbbá a Fogyasztónak a megrendelés és kiszállítás közötti időben is van lehetősége a rendeléstől való visszalépésre.

A Fogyasztó az elállási jogát írásban tudja gyakorolni (postai úton vagy emailben).

A rendelés visszaküldési költségét a Fogyasztó állja. Ezen felüli költség az elállás esetében nem terheli a Fogyasztót.

A Fogyasztót nem illeti elállási jog, ha a megvásárolt termékek speciálisan a Fogyasztó igényei szerint lettek gyártva. A Webáruház csak bontatlan csomagolású termékeket tud visszavenni. Felbontott, használt termékek visszaadására és azok vásárlási összegének megtérítésére nincs mód. 10.4. Amennyiben a termékek visszaküldésre kerültek, és a Webáruházba visszaérkeztek, a teljes fizetési összeg a szállítási díjjal együtt megtérítésre kerül.

A visszatérítés feldolgozási ideje: a csomag beérkezte után 14 napon belül

A visszatérítés a vásárlással megegyező fizetési módon történik.

Az elállási jog gyakorlása:

A Fogyasztó a vásárlástól való elállási igényét, a csomag kiszállítását követően, 14 napon belül jelzi az Ügyfélszolgálatnál.

Az elállási igényt írásban kell eljuttatni az Ügyfélszolgálat részére (postai úton vagy E-mailben)

A fogyasztó ebből a célból használhatja a következő link alatt található elállási nyilatkozatot

A Szolgáltató visszaigazolja a beérkezett nyilatkozatot az elállási szándékkal kapcsolatban

Az elállási jog korrekt gyakorlása a Fogyasztó felelőssége.

A Fogyasztó köteles a megrendelt terméket, az elállás jelzését követő 14 napon belül önköltségen, a Webáruházhoz visszajuttatni.

A 14 napos határidő betartottnak minősül, ha csomag 14 napon belül átadásra kerül a futárszolgálatnak.

Kizárólag akkor vonható felelősségre a Fogyasztó a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Jótállás:

A jótállással kapcsolatban tovább információkat az ÀFSZ menüpontban talál.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor az Ügyfél azonnal értesítést kap a Webáruháztól rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem egyenlő az Ügyfél és a Szolgáltató között létrejött szerződéssel. Az Ügyfél és a Szolgáltató között akkor jön létre a szerződés, amikor az Ügyfél a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva a vásárlási igényét véglegesíti. 
A rendelés feldolgozásáig az Ügyfél visszavonhatja a rendelését. A rendelés visszavonásáról a Szolgáltató E-mailben küld visszaigazolást.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Reklamáció

Mindennemű reklamáció kezelése érdekében kérjük forduljon az Ügyfélszolgálathoz telefonon vagy írásban.

Az áru átvételekor a terméket ellenőrizni kell, és amennyiben az nem megfelelő, vagy sérült, ezt szállítólevélen rögzíteni kell.

Áruvisszavétel jogcímei

Az áruvisszavétel történhet hibás rendelés, vagy minőségi reklamáció alapján.

A reklamáció tartalmazza:

a kifogásolt áru megnevezését, mennyiségét

a szállítólevél számát

a probléma konkrét megnevezését, leírását

Amennyiben a megvásárolt áru minőségé nem megfelelő, felvesszük a gyártóval a kapcsolatot és jelezzük irányába a hiányosságokat és eltéréseket. Az illetékes partner a kártérítési lehetőségekkel jelentkezni fog az Ügyfélnél. A pénzbeli kártalanítást a Webáruház intézi, cseretermék kiszállítását a gyártó végzi az előre egyeztetett, közölt időpontban.

Árucsere módja és feltételei Hibás áru vásárlása esetén a csere, illetve az elállási jog gyakorolható. A visszaszállítás költségét az Ügyfél állja.