Szállítási Információk
Tisztelt Vásárlóink!
Jelenleg a koronavírus – járvány miatt házhoz szállítás esetén nincs lehetőség utánvételes fizetésre, az ellenérték kizárólag előreutalással egyenlíthető ki!
A Magyar Köztársaság Gazdasági és Közlekedési Minisztériumának Engedélyezési és Közigazgatási Hivatala (Belkereskedelemi és Idegenforgalmi Főosztály) által kiadott határozat szerint Molnár Kálmán e.v. (minden ami parketta webáruház tulajdonosa), Nyilvántartási szám L3041428, adószám:47089518-2-28 a jogszabályok szerint csomagküldő tevékenységet folytathat.
A házhoz szállítás részletei:
Szállítás kizárólag Magyarország területén történik, a Szolgáltató által megbízott futárszolgálattal, az Ügyfél által megadott szállítási címre.
Nemzetközi szállítás esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00-ig kézbesíti a csomagokat. Felhívjuk az Ügyfél figyelmet, hogy tanácsos olyan szállítási címet megadni, amelyen ezen időszakban a csomag átvétele megoldott.
Amennyiben a csomag átadása meghiúsul a futár értesítést hagy a szállítási címen, amely alapján egy új időpont egyeztetése megoldható.
Kérjük a csomag átvételekor a következőket szíveskedjenek ellenőrizni:
- A csomag sérülésmentessége
- A csomag a megrendelt termékeket tartalmazza (mennyiség és minőség)
- A csomag tartalmazza a számlát, illetve a garancia levelet
- A számla végösszege megegyezik a fizetett összeggel
- Amennyiben a csomag sérült jelezze a sofőrnek
Amennyiben bárminemű eltérést vesz észre, kérjük jelentkezzen az Ügyfélszolgálaton és kérje a futárt jegyzőkönyv felvételére. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Az átvételi elismervény aláírásával igazolja az Ügyfel, hogy a csomag sérülésmentesen a megrendelt tartalommal (mennyiség, minőség, sérülésmentesség) került kiszállításra. A Szolgáltatónak utólag nem áll módjában reklamációt elfogadni.
Amennyiben a szállításkor a csomag láthatóan sérült, vagy hiányos és a kár az átvétel előtt keletkezett, a Szolgáltató biztosítja a díjmentes visszavételt.
Kizárólag akkor rendelje meg a kívánt árut, amennyiben a vásárlás teljes összegét meg tudja téríteni.
Amennyiben egy termék mellett nincs lehetőség a Kosárba helyezésre, a kiválasztott áru futárszolgálattal nem szállítható, vagy a Szolgáltató a szállíttatást nem vállalja. Ebben az esetben személyes átvételre van lehetőség, amelyet az Ügyfélszolgálaton keresztül tud egyeztetni.
A szállítási költség nem tartalmazza az emeletre történi kézbesítést.
Szállítási határidő:
Szállítási határidő raktáron lévő termékek esetében, a rendelés visszaigazolástól számított 8 munkanap. Abban az esetben, ha a termék éppen nincs raktáron, a szállítási idő hosszabb lehet. Az általános teljesítési határidő nem vonatkozik a nem raktárkészleten lévő termékekre, az egyedi igény szerint megrendelt és készített termékekre. Ezekben az esetekben érdemes figyelembe venni, hogy a teljesítési határidő 30 munkanap is lehet.
Egy meghatározott időpontban való kiszállításra nincs mód. Külföldre történő szállítás esetén a szállítási idő 2-4 hét is lehet. Ezen információk kizárólag tájékozgatás jellegűek és nem garantált időpontok. Amikor a futárszolgálat átveszi a szállítandó csomagot, a rendelés állapota módosításra kerül. A szállítási idő az együttműködő partner közreműködésétől függ. A Webáruháznak nincs befolyása az együttműködő partner általános szállítási idejére
Együttműködő partnereink: Magyar Posta, Foxpost, PannonXP
A Szolgáltatót szállítási késedelemért, illetve egyéb hibáért, problémáért semminemű felelősség
nem terheli, ha az az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető.
A kiszállítás előtti telefonos értesítést a szállítási költség nem tartalmazza, de az e-mail – en kapott fuvarlevélszám segítségével egyeztetni tud a futárszolgálat ügyfélszolgálatával.
A szállítási költségek automatikusan megjelenítésre kerülnek a Webáruházban, amint egy termék kiválasztásra és a kosárba került. A szállítási költségek mérettől, mennyiségtől és súlytól függően változhatnak.